Zwroty i reklamacje

Zwroty

 

Zwrot towaru. Zgodnie z ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)”, klient może zrezygnować z towaru kupionego

w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Zwrotu towaru należy dokonać w ciągu kolejnych 14 dni. 

 

Zwracany towar prosimy odesłać razem z wypełnionym oświadczeniem o rezygnacji z zakupu, wktórym uwzględnione będą dane do przelewu,

oraz numer konta klienta. Sklep gwarantuje zwrot kwoty, w ciągu 7 dni roboczych, od momentu otrzymania zwrotu, przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.

 

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”  (Art.10.3.)

zwrotowi nie podlega towar wykonany na zamówieniem wykonany wg właściwości podanych przez klienta. Za takie produkty uznaje się:

- produkty z grafiką, zdjęciem przysłanym przez klienta 

- produkty spersonalizowane - np naklejki na laptopy, netbooki, czytniki itp. wykonywane na dokładny wymiar podany przez klienta, z wybraną grafiką,

wybraną powłoką laminatu, czyli wszystkie produkty nie nadające się do ponownej odsprzedaży, ponieważ są ściśle związane z osobą kupującego.

 

Reklamacje.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne lub produkt jest niezgodny z umową, powinien skontaktować się telefonicznie lub mailowo z firmą. Zgłoszenie reklamacji telefonicznie lub mailowo, uruchamia procedurę reklamacyjną. W większości przypadków, odsyłanie wadliwego towaru nie jest konieczne. Jeśli zostanie podjęta decyzja o odesłaniu wadliwego towaru, należy go odesłać na adres "DecoPrint" ul. Dębcza 25A, 32-700 Bochnia. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, lub sklep dokona zwrotu pieniędzy.

Jeśli uszkodzenie towaru wynika z uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu, reklamacje będą rozpatrywane wyłącznie po przekazaniu nam protokołu szkody spisanego przez kuriera lub w siedzibie przewoźnika. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl